ارائه خدمات شنبه تا پنج شنبه از 9 تا 17

هدف اصلی گروه صنعتی رفاه گستر ارائه خدمات باکیفیت است

ارائه خدمات شنبه تا پنج شنبه از 9 تا 17

چگونه از کفش خود مراقبت کنیم؟

کفش‌ها نقش مهمی در استایل شما دارند و نگهداری از آن‌ها یکی از سخت‌ترین قسمت‌های‌ مراقبت از پوشاک می باشد که همه کفش‌ها دوخت و جنس یکسانی ندارند، پس رفتارتان با آن‌ها باید متفاوت باشد. برای اینکه کفش‌های زیبا و سالمی داشته باشید، باید به چند نکته در مورد آن‌ها توجه کنید :
همیشه به خاطر داشته باشید که هرگز کفش‌هایتان را روی هم انباشته نکنید. باید مکانی مناسب برای آن‌ها فراهم کنید تا در آن به کفش‌ها استراحت دهید.
برای نگهداری از کفش حتماً از قالب چوبی کفش استفاده کنید. قالب‌های چوبی رطوبت کفشی را که تازه استفاده شده، می‌گیرد و کفش را به حالت اولیه خود برمی‌گرداند. پس از درآوردن کفش، ۱۵ دقیقه اجازه دهید تا کفش تنفس کند و سپس حداقل یک تا دو ساعت کفش را با قالب چوبی به حال خود رها کنید. در همان ۱۵ دقیقه بیشتر رطوبت کفش از بین می‌رود.
برای نگهداری از کفش حتماً قالب چوبی کفش را مورد استفاده قرار دهید.
کفش‌های جیر را درون کیسه‌های مخصوص کفش بگذارید یا یک پارچه بر روی آن‌ها بیاندازید تا از نشستن گرد و غبار و کثیفی بر روی آن‌ها جلوگیری کنید. از برس‌های مخصوص کفش جیر برای تمیز کردن کفش­تان استفاده کنید. از اسپری‌های مخصوص کفش جیر استفاده کنید تا کفش‌تان همیشه براق و تمیز دیده شود.
کفش‌های چرم را مرتب واکس بزنید و براق کنید. قبل از هربار استفاده از کفش آن را واکس بزنید و یا حداقل کفش را تمیز کنید.
در هنگام پا کردن کفش از پاشنه کش استفاده کنید تا پشت کفش‌تان زیاد آسیب نبیند.
مرتب داخل کفش‌های خود چند قطره الکل یا روغن درخت چای بریزید تا تمیز شود.
اگر کفش‌تان خیس شد، از روزنامه استفاده کنید تا رطوبت کفش را بگیرد. هیچ‌وقت کفش خود را در معرض حرارت قرار ندهید، چراکه ممکن است به چرم کفش‌تان آسیب وارد شود.
اگر کفش‌تان خیس شد، از روزنامه استفاده کنید تا رطوبت کفش را بگیرد.
برای اینکه کفش‌هایتان بوی بد نگیرد، پاها و جوراب‌های خود را مرتب بشویید و سعی داشته باشید هر روز از یک جفت کفش استفاده نکنید. از قالب‌های چوبی استفاده کنید تا رطوبت و بوی بد کفش را از بین ببرد. می‌توانید کفی کفش خود را هر چند وقت یکبار عوض کنید تا کفش‌تان دیرتر بو بگیرد.
شرکت رفاه گستر با در نظر داشتن بهداشت و زیبایی کفش دستگاه واکس کفش (واکس برقی) را تولید کرده است تا شما بتوانید خیلی راحت و سریع کفش هایتان را در کوتاه ترین زمان ممکن واکس کنید. دستگاه واکس اتو واکسر در انواع گونانگون شرکتی و خانگی به فروش می رسد.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »
کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید