ارائه خدمات شنبه تا پنج شنبه از 9 تا 17

هدف اصلی گروه صنعتی رفاه گستر ارائه خدمات باکیفیت است

ارائه خدمات شنبه تا پنج شنبه از 9 تا 17

مشخصات دستگاه واکس خوب چیست؟

برای خرید دستگاه واکس کفش باید به نکاتی توجه کنیم :
برس ­ها یکی از اجزای اصلی دستگاه بشمار می آیند که در یک دستگاه واکس کفش وجود برس های با کیفیت نقش مهم و اساسی را ایفا می کنند .
برای کاربردهای مختلف بهتر است برس ها جداگانه باشد؛ مثلا، برس مخصوص گردگیری، برس مخصوص واکس زدن و برس ویژه پلیش و براق نمودن کفش.
نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، طراحی عملکرد دستگاه واکسر می باشد، واکسر باید طوری تعبیه شده باشد که از ریزش واکس در اطراف دستگاه جلوگیری کند. به همین دلیل بهتر است دستگاه به گونه ای طراحی شود که واکس به طور اتوماتیک در پرزهای برس واکس تزریق شود و کفش را واکس بزند .
در بعضی از مدل ها، نازلی جداگانه برای دریافت واکس در نظرگرفته شده که کاربر با فشاردادن کفش خود بر سر نازل مقدار واکس مورد نیاز را دریافت می کند. در این دسته از واکسرها، به علت عدم توجه کاربر، هم امکان دارد واکس به اطراف پخش شود و هم در مصرف واکس اسراف گردد .
بهتر است برای واکس دو مخزن جداگانه در نظر گرفته شود تا در یکی از آن مخازن بتوان از واکس مشکی و در دیگری از واکس بی رنگ یا قهوه ای استفاده کرد .
دستگاه دارای سیستم کنترل هوشمند توقف باشد تا در مواقعی که کاربر با پای خود باعث توقف حرکت برس می گردد، باعث آسیب دیدگی دستگاه نشود .
در حال حاضر برای دستگاه واکس کفش، موتورهای ایرانی بهترین انتخاب محسوب می باشند .
می توان با اطمینان گفت دستگاه­ های واکس برقی با موتورهای ایرانی عملکرد بهتری از نمونه های چینی دارند، البته گارانتی و خدمات پس از فروش را هم باید در نظر گرفت.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »
کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید