ارائه خدمات شنبه تا پنج شنبه از 9 تا 17

هدف اصلی گروه صنعتی رفاه گستر ارائه خدمات باکیفیت است

ارائه خدمات شنبه تا پنج شنبه از 9 تا 17

انواع واکس کفش

هر شخصی به ظاهر خود اهمیت می دهند. ظاهر هر شخص نشان دهنده شخصیت اوست و ظاهر آراسته، حسی مثبت را درباره شخصیت وی به دیگران القا می کند. به همین دلیل است که همه افراد سعی می کنند ظاهر خود را همیشه آراسته و مرتب حفظ کنند. نوع پوشش را می توان اصلی ترین عامل تاثیرگذار در ظاهر به شمار آورد. آراسته بودن پوشش امر بسیار مهمی می باشد و باعث تقویت اعتماد به نفس شما می شود.
کفش را می توان یکی از موارد موثر در نوع پوشش دانست. کفش ها علاوه بر حفاظت از پاها، در آراستگی ظاهر شما نیز تأثیر دارند. برای تمیز و براق نگه داشتن و حفاظت از کفش ها معمولا واکس کفش مورد استفاده قرار می گیرد. واکس کفش ماده ای جلا دهنده است که علاوه بر افزایش طول عمر کفش ها، جلوه ای تمیز و براق به آنها می دهد. در این مقاله قصد داریم انواع واکس کفش را به شما معرفی کنیم، چنانچه قصد خرید واکس کفش مناسب برای کفش های خود را دارید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

انواع واکس کفش
واکس های جامد: واکس های جامد قدیمی ترین و سنتی ترین نوع واکس های کفش می باشند. این نوع واکس ها که حالتی جامد دارند، به وسیله اسفنج روی سطح کفش ها مالیده می شوند. می توان از معایب این نوع واکس کفش به کثیف کاری زیاد آن ها اشاره کرد.
واکس های اسپری: یکی دیگر از انواع بسیار رایج واکس کفش ها، واکس های اسپری هستند. واکس های اسپری، همانطور که از نامشان مشاهده می شود، به صورت افشانه می ­باشند و باید آن را روی کفش های خود اسپری کنید.
واکس های مایع: این محصولات در واقع فقط جلا دهنده و براق کننده می باشند. این نوع واکس ها، به صورت اسفنج های آغشته به روغن در بازار موجود می باشند و شما می توانید آن ها را روی سطح کفش بمالید و کفش های خود را برق بیاندازید. از معایب این نوع واکس ها می توان گفت که واکس های مایع فقط براق کننده هستند و و دوام واکس های سنتی را ندارند. همچنین این واکس ها به حفظ کیفیت چرم کفش کمک زیادی نمی کنند.
کرم های پاک کننده کفش: این نوع واکس ها، به صورت کرم تولید می شوند. کرم های پاک کننده کفش برای انواع مختلف کفش قابل استفاده می باشند و به کفش ها جلا می بخشند.

دستگاه های واکس برقی
دستگاه های واکس برقی، جدیدترین وسایلی هستند که برای واکس زدن کفش استفاده می شوند. دستگاه واکس برقی، به صورت اتوماتیک کفش ها را واکس می زنند.
دستگاه واکس دستی: این دستگاه واکس کفش، دارای وزن کمی می باشند و به راحتی در دست جای می گیرند. این دستگاه ها، به وسیله برس خود، کفش ها را واکس می زنند.
دستگاه واکس ثابت: این دستگاه ها معمولا روی زمین ثابت قرار می گیرند. در این دستگاه ها، کفش های خود را به سمت برس آن ها می برید و دستگاه با برس اغشته به واکس یا روغن، کفش های شما را براق می کند. این دستگاه ها معمولا دارای واکس های مخصوص هستند که در آن­ها باید استفاده شود.
بسیار مهم است که نوع واکس و همچنین رنگ آن را بر اساس نوع و جنس کفش خود (چرم مصنوعی، چرم طبیعی، کفش کوهنوردی و …) انتخاب کنید. همین طور از دستگاه واکس کفش که عمل واکس زدن کفش ها را به راحتی برای شما انجام می دهند، غافل نشوید. این دستگاه ها برای ادارات و شرکت ها و … جهت استفاده کارکنان بسیار مناسب می باشند.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »
کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید